Zwiększony ruch w restauracji jak przyciągać klienta

Zwiększony ruch w restauracji jak przyciągać klienta

Wiele dzisiejszych restauracji ma problem z tym jak przyciągnąć nowego klienta a także jak zwiększać systematycznie i regularnie swoje obroty miesięczne. Nie wszyscy właściciele firm świadomi tego, że należy od czasu do czasu przeprowadzać we własnym lokalu dogłębną analizę tego – dlaczego tak właściwie obrót z października był tak niski. Gdzie jest ta przyczyna problemu? Trzeba ją odnaleźć możliwie jak najszybciej się da. Chcąc odejść od tego przykrego powiedzenia, że sukces w branży gastronomicznej jest wręcz niemożliwy należy dokonać pewnych roszad.

Tym razem nie jest to tymczasowy kryzys. Jest to coś poważniejszego i może być jeszcze gorzej. Jak działać aby obrót był prawidłowy a klient zadowolony z naszego dania z menu? Przede wszystkim unikać błędów swoich kolegów z branży (to jest najważniejszy punkt). Warto chodzić na kursy doszkalające dla menadżerów lub właścicieli restauracji. Informację z takiego szkolenia są kluczowe w przypadku spadku zadowolenia z naszych dotychczasowych usług. Tłumaczyć to wszystko może wysokiej klasy profesjonalista.

Jako restaurator co należy zrobić aby stale zwiększać swój ruch i obrót miesięczny – najważniejsze założenia. Przede wszystkim poznać wszystkie potrzeby mieszkańców a także osób, które są w pobliżu(studenci, uczniowie szkół średnich). Klient zawsze nasz pan, zgodnie z pewnym powiedzeniem z kabaretu. Należy dopasować się odpowiednio pod niego nasze przyszłe(nowe) menu. Zainteresować się co się dzieję dookoła naszego lokalu. Rozgrywki koszykówki są raz w tygodniu w okolicy? Warto otworzyć restaurację dłużyć aby dać możliwość wszystkim zawodnikom wejścia do lokalu. Wybór menu może być nowy, ulepszony. Łatwo teraz będzie znaleźć coś dla siebie, nawet o tak późnej porze. Kolejny istotny punkt – zainteresować się reklamą i marketingiem firmy. Wysoce przydatne może być to, że po paru latach w końcu możemy mieć swoją własną stronę internetową. Konkretne działania nie od dzisiaj są w cenie. Zadbać również trzeba o załogę personelu. Kadra pracownicza może dużo znaczyć o tym jaka jest atmosfera na przysłowiowym ,,statku’’ czyli w naszej restauracji. Pomyśleć trzeba o tym, że pracownik zadowolony to taki, który może być uśmiechnięty i radosny. Zwracać uwagę na szczegóły odnośnie całej załogi restauracji.

Trzeba w końcu przestać zaniżać jakość dań. Najtańsze produkty to na pewno nie te czasy kiedy klient może być zadowolony z byle jakiego posiłku. Należy w końcu zacząć podnosić ich jakość.

Praktyka przez wielu zapomniana – należy na nowo stać się klientem własnej restauracji. Skosztować tego dania, które może być serwowane w naszym lokalu. Od strony klienta zacząć oceniać potrawę naszego kucharza. Otworzyć się na innych, słuchać opinii kogoś z większym doświadczeniem przy możliwym zaproszeniu na dyskusję o naszym lokalu. Działać i nie stać w miejscu – już dłużej nie można być leniwym. Wziąć się do robienia rzeczy ściśle powiązanych z restauracją. Organizować konkursy, które przyciągać będą nowych klientów.

Share:

Spodoba ci się również: